R e k l a m a

Poznaj 3 nieoczywiste trendy w rozrywce i technologii!

R e k l a m a

O gustach się nie dyskutuje. Taką tezę słyszymy na każdym kroku i są ku temu mocne powody. Mamy prawo do własnych fantazji, a rozwiązań przybywa. W przemyśle erotycznym jest zaawansowana seks lalka i zabawki z masą szczegółów. Technologia otwiera drzwi na wirtualną rzeczywistość. Właściwie każda branża bada najnowsze trendy. Czytaj dalej i poznaj kilka z nich!

Realistyczne, personalizowane gadżety

Na pewno się zgodzisz, że w dobie masowej produkcji każdy chce czegoś pod swoje własne preferencje. Taki trend jest widoczny w każdym sektorze. Nawet w przemyśle erotycznym, gadżety mają mnóstwo wariantów. Ilość detali jest naprawdę zaskakująca. Górna granica to tak naprawdę wyłącznie fantazja i wyobraźnia.

R e k l a m a | Dalsza część artykułu pod reklamą

Ciekawe jak ten sektor będzie wyglądał za kilkanaście i kilkadziesiąt lat. W końcu jako społeczeństwo stajemy się coraz bardziej otwarci, tolerancyjni, chętnie testujemy nowe rozwiązania. A samych rozwiązań z każdym rokiem przybywa!

Ale to tylko przykład. Możliwość dopasowania produktu do własnych potrzeb i preferencji znajdziesz na każdym kroku. Zobacz inny przykład:

  • xBox. Zamawiając sprzęt, możesz wybrać własną kombinację barw i wzorów na kontrolerze.
  • Zegarki, smartwatche. To już przykład archaiczny, ale dobrze obrazujący trend.
  • eObuwie. We współpracy z CCC mają prostą usługę esize me. W punkcie naziemnym możesz zeskanować stopę i kupujesz online już pod swój konkretny, zmierzony rozmiar.
  • Smart Home. Cała koncepcja inteligentnych mieszkań, napakowanych funkcjami zdalnego sterowania/sterowania głosem to jedna, wielka personalizacja!

Rozszerzona rzeczywistość (AR) i Wirtualna rzeczywistość (VR)

Mamy tutaj dwa ciekawe trendy i nowości, które były już w jakiś sposób testowane. Na ten moment, nie można powiedzieć, żeby na stałe zagościły jako topowe rozwiązania, ale to bez wątpienia będzie rozwojowy kierunek.

  1. Rozszerzona rzeczywistość (AR). Mówimy tutaj o hybrydzie rzeczywistego świata z elementami cyfrowymi, z którymi wchodzisz w interakcję w prawdziwym otoczeniu. Pamiętasz Pokemon GO? Ostatnio trochę o nim przycichło, ale to był prawdziwy hit! Sam model odnajduje coraz szersze zastosowanie np. w interaktywnych muzeach, edukacji, a ostatnio też w sporcie!
  2. Wirtualna rzeczywistość (VR). W tym wypadku najbardziej popularne doświadczenia to te z konsoli do gier. Zakładasz hełm/okulary (zależnie od producenta), dostajesz kontroler i nagle to Ty jesteś bohaterem gry RPG. Są też wersje sportowe, taneczne i inne! Świetna zabawa, szczególnie w większym gronie, na pewno będzie tego więcej!

Sztuczna inteligencja (AI)

Ten trend dosłownie eksplodował w ostatnich latach. Prawdziwy boom zaczął się od modelu językowego, jakim jest ChatGPT. Dzisiaj opcji jest znacznie więcej. To nie tylko modele językowe, które pomagają w pracy kreatywnej. Mogą pełnić rolę doradcy, asystenta, generować obraz, dźwięk, video i wiele więcej.

Otwiera się całkowicie nowy rozdział, a nie brakuje głosów, że AI będzie większą rewolucją, niż internet. Pojawią się nowe zawody, nowe możliwości. Bez cienia wątpliwości, to jeden z rynków, który warto śledzić z bliska!

Oto kilka narzędzi, które możesz sprawdzić:

  • Modele językowe i generatory tekstu: ChatGPT, Claude AI
  • Obrazy, grafika: MidJourney, DALL-E
  • Muzyka, dźwięk: AIVA, Endlesss
  • Przetwarzanie danych, informacji: Tableau AI, BigQuery ML

Zwróć uwagę na niedawną premierę 2. sezonu Arcane. To animowany serial z uniwersum gry League of Legends. Zbiera fenomenalne recenzje. Dobrze opowiedziana historia + generatywna technologia i okazuje się, że takie „bajki” cieszą się niecodziennym zainteresowaniem.

Wnioski – jak będzie wyglądała branża rozrywkowa i technologiczna w przyszłości?

Wszystko wskazuje na to, że zbliżają się ciekawe czasy. Z jednej strony mamy rosnące znaczenie sztucznej inteligencji i treści generowanych przez AI. To z kolei sprawia, że autentyczne, personalizowane doświadczenia będą na wagę złota.

Pojawiają się też rozwiązania AR i VR, które pozwalają doświadczać w nowym, nieznanym dotąd wymiarze. Branża właściwie nie ma tutaj znaczenia. Czy będzie to erotyka, sport, gry wideo – będą nowe możliwości, szyte pod konkretnego użytkownika. 

R e k l a m a

ZOBACZ TEŻ

R e k l a m a
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
R e k l a m a
R e k l a m a

SPOŁECZNOŚĆ

8,940fanówPolub nas
827obserwującychObserwuj
8obserwującychObserwuj

KOMENTOWANE

R e k l a m a

NAJNOWSZE

R e k l a m a
0
Podziel się swoją opiniąx