R e k l a m a
R e k l a m a

Łódzkie buduje swoją markę. Lokalna kuchnia ma stać się wizytówką regionu

R e k l a m a

Łódzkie stawia na promocję własnych produktów i usług. Urząd Marszałkowski rozpoczął prace nad stworzeniem marki województwa, która będzie łączyć nowoczesność z bogatą tradycją kulinarną regionu. Oznaczenie ma stać się gwarancją jakości, smaku i pochodzenia, a jednocześnie skutecznym narzędziem promocji dla producentów i magnesem dla turystów.

Na początkowym etapie do współpracy zaproszono przedsiębiorców, rolników, kucharzy i instytucje zajmujące się żywnością. W kolejnych miesiącach w prace włączą się także przedstawiciele branży turystycznej i biznesu. – Chcemy, by marka Łódzkiego była rozpoznawalna i kojarzona z najlepszymi produktami wytworzonymi w naszym województwie – podkreślają przedstawiciele urzędu.

R e k l a m a | Dalsza część artykułu pod reklamą

Oznaczenie marką będą mogły otrzymać m.in. regionalne miody, sery, wypieki, a także usługi związane z turystyką i agroturystyką. To szansa na dodatkowe wsparcie dla lokalnych producentów i restauratorów, a dla klientów – pewność, że wybierają wyroby najwyższej jakości.

Wzorcem dla tego typu działań jest już istniejąca marka „Dolina Pilicy zwolnij bieg…”, pod którą funkcjonują zarówno produkty spożywcze, jak i usługi oraz wydarzenia promujące region Tomaszowa Mazowieckiego i Spały.

Nowa marka województwa ma pokazać, że Łódzkie to nie tylko przemysł i historia, ale również prawdziwe skarby kulinarne i miejsca, które warto odkrywać.

R e k l a m a

ZOBACZ TEŻ

R e k l a m a
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
R e k l a m a
R e k l a m a

SPOŁECZNOŚĆ

15,374fanówPolub nas
851obserwującychObserwuj
1,324obserwującychObserwuj
8obserwującychObserwuj

KOMENTOWANE

R e k l a m a

NAJNOWSZE

R e k l a m a
0
Podziel się swoją opiniąx