R e k l a m a
R e k l a m a

Wieluń: Autobus dowożący na cmentarz jeździł niezgodnie z rozkładem. Firma przeprasza

R e k l a m a

Miał być łatwiejszy dojazd na cmentarz, był chaos i dezorganizacja. Wieluńskiego debiutu dodatkowych kursów w Dniu Wszystkich Świętych nie można zaliczyć do udanych. Przewoźnik w specjalnym oświadczeniu przeprasza mieszkańców.

Urząd Miejski w Wieluniu w tym roku po raz pierwszy uruchomił specjalną linię autobusową, która w Dniu Wszystkich Świętych miała dowozić mieszkańców na cmentarz. Dodatkowe kursy miały umożliwić mieszkańcom łatwe dotarcie do nekropolii, a także pomóc w zmniejszeniu korków i obłożenia parkingów w okolicach cmentarza.

R e k l a m a | Dalsza część artykułu pod reklamą

Inicjatywa została zrealizowana na wniosek radnych klubu Obywatelski Wieluń, a rozkład jazdy specjalnej linii opublikowaliśmy w portalu INFO Wieluń w artykule Wieluń: Dodatkowe autobusy na Wszystkich Świętych [ROZKŁAD JAZDY].

Autobus jeździł jak chciał. ABX2bus przeprasza

Niestety już 1 listopada do naszej redakcji zaczęły spływać sygnały od mieszkańców, że specjalny dodatkowy autobus nie kursuje, bądź też kursuje niezgodnie z rozkładem jazdy. Jak się okazało, głosy niezadowolenia były słuszne. Przewoźnik obsługujący lokalny transport zbiorowy w gminie Wieluń przeprasza mieszkańców za niedogodności.

– W imieniu własnym oraz osoby zarządzającej transportem chcielibyśmy oficjalnie przeprosić za niedogodności, których doświadczyli Państwo w dniu 01.11.2025 – czytamy w oświadczeniu podpisanym przez Milenę Bem z firmy ABX2bus.

– Zrozumieliśmy, że błędna interpretacja rozkładu z naszej strony spowodowała znaczne problemy, dezorganizację oraz zdenerwowanie u wielu mieszkańców, którzy chcieli dotrzeć na cmentarz. Jesteśmy bardzo zaangażowani w zapewnienie najlepszych usług dla całego społeczeństwa miasta Wieluń oraz miejscowości ościennych, a to, co się wydarzyło, nie spełnia naszych standardów – podkreślono w komunikacie przewoźnika.

– Dlatego też chcemy zapewnić Państwa, że podjęliśmy już odpowiednie kroki, aby w przyszłości zapobiec podobnym problemom. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że dołożymy wszelakich starań, aby w/w sytuacja już więcej nie miała miejsca – pisze ABX2bus.

R e k l a m a

ZOBACZ TEŻ

R e k l a m a
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
R e k l a m a
R e k l a m a

SPOŁECZNOŚĆ

15,372fanówPolub nas
851obserwującychObserwuj
1,316obserwującychObserwuj
8obserwującychObserwuj

KOMENTOWANE

R e k l a m a

NAJNOWSZE

R e k l a m a
0
Podziel się swoją opiniąx