R e k l a m a

E-wizyty w ZUS teraz również z doradcami ds. ulg i umorzeń

R e k l a m a

Sale obsługi klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych są otwarte, ale już ponad 9 tys. osób zdecydowało się na wizytę w ZUS bez konieczności wychodzenia z domu. To klienci, którzy skorzystali z e-wizyt.

Od 23 listopada do grona ekspertów ZUS, z którymi można przeprowadzić wideorozmowę, dołączyli doradcy ds. ulg i umorzeń. W województwie łódzkim e-wizyty jako dodatkową formę kontaktu z ZUS wprowadzono 4 listopada. Przez trzy tygodnie z e-wizyty skorzystało ponad 460 klientów z naszego regionu.

R e k l a m a | Dalsza część artykułu pod reklamą

Obecnie z pracownikiem ZUS można umówić się na rozmowę w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych, sprawach dotyczących ubezpieczonych, firm oraz profilu na PUE, a także można umówić się na wideorozmowę z doradcą ds. ulg i umorzeń.

– Doradca na podstawie informacji przedstawionych przez klienta wskaże najdogodniejsze formy uregulowania zobowiązań. Może zaproponować płatnikowi rozłożenie zadłużenia na raty, odroczenie terminu płatności czy zawieszenie postępowania egzekucyjnego – mówi Monika Kiełczyńska, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS województwa łódzkiego.

Aby można było skorzystać z e-wizyty, wystarczy komputer lub smartfon z kamerką i mikrofonem. Klient wybiera dogodny dla siebie termin i godzinę e-wizyty online.

– Jeśli chcemy zarezerwować wirtualną wizytę należy wejść na stronę www.zus.pl. Podczas rezerwacji podajemy swoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, kod pocztowy miejsca zamieszkania. Należy wybrać również obszar merytoryczny e-wizyty – informuje Monika Kiełczyńska.

Dzień przed spotkaniem klient ZUS otrzyma SMS-a z przypomnieniem o e-wizycie – na wskazany podczas rejestracji numer telefonu. W dniu e-wizyty, godzinę przed spotkaniem, otrzyma mail z linkiem. Po kliknięciu w link nastąpi połączenie z pracownikiem ZUS.

Trzeba pamiętać, że jeśli nie możemy skorzystać z zarezerwowanej e-wizyty, powinniśmy ją anulować. Wystarczy kliknąć w link „anuluj wizytę” w wiadomości e-mail otrzymanej z ZUS. Dzięki temu z wolnego terminu będzie mógł skorzystać ktoś inny.

R e k l a m a

ZOBACZ TEŻ

R e k l a m a
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
R e k l a m a
R e k l a m a

SPOŁECZNOŚĆ

8,559fanówPolub nas
803obserwującychObserwuj
8obserwującychObserwuj

KOMENTOWANE

R e k l a m a

NAJNOWSZE

R e k l a m a
0
Podziel się swoją opiniąx