Wieluński producent naczep uruchomił kanał na YouTube, który ma przybliżać zainteresowanym tajniki branży transportowej. Wielton chce w ten sposób uchylić rąbka tajemnicy na temat pracy inżynierów, fabryki oraz stosowanych technologii.
Jesteśmy już przyzwyczajeni do widoku ciągników siodłowych z naczepami na naszych drogach. Ale czy kiedyś zastanawialiśmy się, jak wygląda proces produkcyjny takich pojazdów? Zazwyczaj jako najważniejszą część traktujemy sam ciągnik, a naczepy i przyczepy mogą wydawać się nam z pozoru nieskomplikowanymi pojazdami o prostych konstrukcjach. Warto jednak pamiętać, że za każdym produktem stoi wytężona praca inżynierów, godziny prac koncepcyjnych, jak również wyniki testów i analiz, zaawansowane technologie oraz lata doświadczeń.
– Anatomia Wieltonu to przede wszystkim chęć podzielenia się cenną wiedzą na temat naszej fabryki, produktów i stosowanych rozwiązań, którą przedstawiamy w przyjazny dla oka sposób – mówi Błażej Marcinkowski, marketing manager Wielton S.A. I dodaje, że w dzisiejszych czasach niewiele osób ma okazję odwiedzić jakąkolwiek fabrykę i zobaczyć, jak coś jest zrobione od podstaw.
– Dzięki nowemu kanałowi zapraszamy wszystkich do naszych hal produkcyjnych i do naszych laboratoriów, w których na co dzień powstają nowoczesne produkty. Osoby śledzące nasz kanał będą miały okazję poznać także wielu ekspertów – podkreśla Błażej Marcinkowski. – Przedstawiając unikatowe rozwiązania stosowane w produktach Wieltonu, czy poszczególne etapy naszych procesów produkcyjnych, chcemy zaprezentować naczepy z innej, zakulisowej perspektywy, która dla osób z branży automotive lub zajmujących się transportem, a także wszystkich sympatyków naszej marki, z pewnością okaże się interesująca – zachęca marketing manager Wieltonu.
Pierwszy odcinek cyklu jest już dostępny dla internautów. Można w nim zobaczyć, jak prototypowa naczepa Curtain Master przez cztery tygodnie przejeżdża pół miliona kilometrów, a w teście wytrzymałości naczepy bierze udział Adrian Trucker Paker, znany z nieprzeciętnej siły kierowca i branżowy influencer. Adrian oprowadza też widzów po sercu Działu Badań i Rozwoju Wieltonu, czyli stacji do całopojazdowego badania naczep w Wieluniu.
Jak zapowiada Wielton, kolejne filmy będą publikowane w Internecie co miesiąc, a widzowie mogą spodziewać się zróżnicowanych treści. Nie zabraknie filmów poradnikowych, a coś dla siebie mają znaleźć też fani nowoczesnych technologii. Obok twardej wiedzy można będzie liczyć również na lżejsze treści, m.in. zobaczymy życie w drodze.