Od dzisiaj (22 marca) do odwołania niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów ZUS w Biurze Terenowym w Wieruszowie. Jak informuje narodowy ubezpieczyciel, powodem zmian jest sytuacja epidemiczna.
Jak informuje ZUS, najbliższe czynne w pełnym zakresie sale obsługi znajdują się w:
- Inspektoracie w Wieluniu – ul. 3 Maja 7,
- Inspektoracie w Sieradzu – ul. Piłsudskiego 8,
- Inspektoracie w Kępnie – ul. Solidarności 8.
Sale te są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dokumenty można też przesyłać pocztą na adres: ZUS Inspektorat w Wieluniu, ul. 3 Maja 7, 98-300 Wieluń.
– Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal PUE ZUS – informuje Monika Kiełczyńska z ZUS. – Można tam samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
– Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia jest dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00 – zaznacza Monika Kiełczyńska.
Pod numerem telefonu 22 11 22 111 działa natomiast infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym. Maile z zapytaniami można także kierować na adres mailowy cot@zus.pl.
– Informujemy też, że osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek, mogą umówić się na e-wizytę w ZUS – przypomina Monika Kiełczyńska. – Na wideorozmowę z pracownikiem ZUS można umówić się, wchodząc na stronę internetową ZUS (www.zus.pl).