R e k l a m a

Jak pozycjonowanie i reklama w internecie zwiększą Twoją sprzedaż w 2022 roku?

R e k l a m a

Każdego roku zmieniają się trendy i skuteczne strategie mogące wpływać na nasze miejsce w rankingu stron Google. Gigant z Moutain View wciąż wdraża nowe algorytmy, dzięki którym komfort wyszukiwania i przeglądania sieci staje się nieporównywanie większy. Jak jednak od zera zbudować swoją obecność i rozpoznawalność zdając się na pozycjonowanie i szeroko rozumianą promocję w świecie WWW? O tym postaramy się opowiedzieć wspólnie z ekspertami w dziedzinie SEM.

Podstawowe filary pozycjonowania stron, których musisz się trzymać

Dla wielu z przedsiębiorców z rożnych miast pozycjonowanie i reklama w internecie to przykre obowiązki, kiedy jednak zobaczymy, jak wiele możemy zyskać podążając za radami speców od marketingu w wyszukiwarce wyraźnie widzimy, że mamy do czynienia z wielką szansą na zwiększenie sprzedaży. Pozycjonowanie na miasto Kraków – jeśli chodzi o pozycjonowanie strony na konkretną lokalizację, wszystko opiera się na tworzeniu atrakcyjnych treści w kampaniach content marketingowych oraz na zdobywaniu wartościowych linków przychodzących prowadzących do naszego serwisu.

Dbanie o zawartość strony, jej aktualność oraz zgodność z intencjami użytkownika to absolutne podstawy, na których później zbudujemy naszą ekspertyzę, autorytet i wiarygodność (tak się składa, iż są to najważniejsze czynniki premiowane przez algorytm o akronimie EAT). Oczywiście nie obędzie się bez pomocy fachowych copywriterów specjalizujących się w naszej branży – tych zapewni nam współpraca z doświadczoną agencją reklamy w internecie, taką jak wrocławski AFTERWEB. Ze specjalistami zdominowanie wyników wyszukiwania stanie się tylko kwestią czasu!

Jak dziś wygląda skuteczna reklama w internecie?

Doskonałym uzupełnieniem dla pozycjonowania będzie reklama w wyszukiwarce za pośrednictwem Google Ads. To właśnie tak zwane linki sponsorowane są w stanie zadziałać jak pozycjonowanie – czyli ustawić nas na czole wyników SERP – tyle tylko, że na efekty podjętej kampanii nie będziemy musieli czekać miesiącami. Wszystko zaczyna działać już po około kwadransie! Oznacza to szybki napływ chętnych do zakupu internautów i zwiększone wyniki sprzedaży bez oczekiwania na efekty prac ekspertów od walki o pozycję.

Oczywiście minusem tego rozwiązania jest fakt, że działa ono jedynie tak długo, jak długo na naszym koncie Ads znajdują się środki na promocję. Do plusów zaś możemy zaliczyć dostęp do niemal nieograniczonej grupy odbiorców – jest to szczególnie ważne, gdy decydujemy się przeprowadzić akcję promocyjną lub rutynowe „wietrzenie magazynów”. Ostatecznie jednak także działanie w Google Ads dobrze jest oprzeć na sztywnym i pewnym szkielecie w postaci pozycjonowania.

R e k l a m a

ZOBACZ TEŻ

R e k l a m a
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
R e k l a m a

SPOŁECZNOŚĆ

6,922fanówPolub nas
738obserwującychObserwuj

KOMENTOWANE

R e k l a m a

NAJNOWSZE

R e k l a m a
0
Podziel się swoją opiniąx